ANS – Nieludzkie traktowanie aresztowanego pastora Zhou


ASSIST News Service (ANS) –
PO Box 609, Lake Forest, CA 92609-0609 USA

Visit our web site at:

www.assistnews.net
— E-mail:
danjuma1@aol.com

Czwartek, 18 października 2007

Wybitny pastor kościoła domowego cierpi nieludzkie traktowanie w areszcie

Michael Ireland główny korespondent ASSIST News Service

MIDLAND, TEXAS (ANS)

Wybitny pastor kościoła domowego w Urumqi, Xinjiang, został ostatnio aresztowany i oskarżony o nielegalne działania handlowe.
China Aid Association (CAA) (Chińskie Stowarzyszenie Pomocy) twierdzi, że 3 sierpnia, Zhou otrzymał informację o przesyłce drukowanych Biblii przekazanych mu przez kogoś. Został natychmiast zatrzymany bez nakazu sądowego przez urzędników urzędu bezpieczeństwa (Shayibake District Public Security), którzy najwyraźniej spodziewali się odbioru przesyłki. Zhou cierpiał nieludzkie traktowanie jako osoba zatrzymana w areszcie. Urzędnicy skuli Zhou z rękami na plecach pierwszego dnia aresztu. Był zmuszony do spania na betonowej posadzce przez pierwszy miesiąc, po czym dostarczono mu wyłącznie łóżko, jak przekazuje CAA o jego aresztowaniu. Zhou siedział na celi z 14 innymi więźniami, którym urzędnicy polecali, aby go bito, co miało wymusić na Zhou przyznanie się do winy, czego odmówił. 31 sierpnia zostało złożone oficjalne oskarżenie przeciwko Zhou i został przewieziony do więzienia w Urumqi.


żona Zhou

Żona pastora Zhou z dwójką dzieci.

Żona Zhou, Chen-Jihong, oraz jego prawnik, Zhan Jiunong, starali się o przekazanie kaucji, aby Zhou mógł wrócić do rodziny, niestety zostało to odrzucone 16 października,.
Gdy Zhang Xingshui, który jest dyrektorem firmy prawniczej w Pekinie i jednym z najwybitniejszych chińskich obrońców praw człowieka, przybył do Urumqi 17 października, aby odwiedzić klienta, udali się bezpośrednio do Biura Bezpieczeństwa Publicznego i dowiedzieli się, że sprawa pastora Zhou została poprzedniego dnia przeniesiona do biura oskarżyciela. Gdy dotarli do tego biura, jeden z urzędników powiedział, że sprawie Zhou nie został przydzielony numer sprawy. Adwokat Zhang został poproszony o zadzwonienie do biura oskarżyciela po 15 dniach, zgodnie z przepisami dotyczącymi obiegu dokumentów spraw. CAA twierdzi, że ostatnio aresztowany współpracownik Zhou, Tan Wen, został zwolniony 15 października po ukazaniu się sprawozdania CAA o jego aresztowaniu. Tan Wen, chrześcijanin, który towarzyszył Zhou w przejęciu dostawy Biblii został aresztowany 9 października 2007. CAA przekazuje również, że pekiński pastor Hua Huiqi został zwolniony przez policję ze szpitala Tiantan i przeniesiony z powrotem do wynajętego przez niego domu 16.10. Został ponownie pobity przez 4 czy 5 urzędników bezpieki, ponieważ chciał skorzystać z łazienki przyległej do jego sypialni. Urzędnicy bezpieki odmówili jego prośbie, blokując wszelkie możliwości skomunikowania się z nim przez kilku dziennikarzy oczekujących na zewnątrz jego domu. Kazali mu pozostać w sypialni, zmuszając jego żonę, Wei Jumei, do posprzątania po zdarzeniu.

Zainteresowani chrześcijanie mogą wyrazić swoje zaniepokojenie i komunikować się z władzami Chińskimi pod następującymi adresami:

Ambasador Zhou Wenzhong,

Embassy of the People’s Republic of China

2300 Connecticut Ave NW, Washington DC 20008

www.china-embassy.org/

Tel: 202-7456743

Fax: 202- 588-0032;
202-7457473

Dyrektor d/s religijnych : (202) 328-2512 Ms. Wu Aiying, minister of Ministry of Justice of PRC

Tel: +86-10-65205114

Fax: +86-10-64729863

Email: pufamaster@legalinfo.gov.cn

Adres: No. 10, Nan Da Jie, Chaoyangmen, Beijing City (Zip Code: 100020)

——————————————-


Michael Ireland jest międzynarodowym niezależnym dziennikarzem. Były reporter londyńskiej gazety, jest głównym korespondentem ASSIST News Service of Lake Forest, California. Michael wyemigrował do Stanów Zjednoczonych w 1982 roku i stał się obywatelem US we wrześniu 1995. Jest żonaty, ma dwie córki. Często udziela się również w UCB Europe, brytyjskiej chrześcijańskiej radiostacji. Jego strona znajduje się na:
Michael’s Wor(l)d BLOGS

особенности продвижения сайтов недвижимость

Zachariasz ostrzega Busza i Rice

wnd_logo_new

Zachariasz ostrzega Bush’a i Condi

Hal Lindsey

18 października 2007


Oryg.: http://wnd.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=58215

Palestyńczycy i Izraelici mają się potkać w Naval Academy w Annapolis w listopadzie. Ten główny „pokojowy szczyt” jest dzieckiem administracji Busha i znajduje się pod nadzorem Sekretarza Stanów Zjednoczonych Condoleezza Rice. Pomimo, że cały świat – a szczególnie świat arabski – wydaje się niepewny co do perspektywy powodzenia, Stany Zjednoczone chcą wymusić jakiegoś rodzaju „pokój” w tym kłopotliwym rejonie. Aby do tego doprowadzić, Sekretarz Rice naciska na Izrael, aby zaniżył wszystkie swoje żądania poza bezpieczną granicę. Bezpieczna granica to te punkty, z których nie wolno ustąpić. Obie strony mają takie punkty i obie strony maja punkty, z których nie zrezygnują, granice, których nie przekroczą. Lecz Departament Stanów naciska na Izrael, aby zrezygnował ze wszystkich swoich żądań. Po raz pierwszy na stole pojawia się sprawa podziału Jerozolimy. Od 1967 roku Izrael zdecydowanie głosił jedność Jerozolimy, jako „wiecznej stolicy, która nigdy więcej nie będzie podzielona”.

Nigdy tego nie zapomnę, jak gen. Mosze Dajan po raz pierwszy stanął przed Ścianą Zachodnia, po zdumiewającym 6 dniowym zwycięstwie w czerwcu 1967 roku. Ogłosił radykalnie: „Wróciliśmy to tego wszystkiego, co jest święte w naszej ziemi. Wróciliśmy, aby już nigdy nie być ponownie podzieleni”.
Widocznie dla premiera Ehuda Olmerta „wieczne” i „nigdy” oznacza około 40 lat. Według izraelskiej gazety Haaretz, Palestyńczycy naciskają na Sekretarz Rice, aby zagwarantowała, że Izrael zaniecha najwyższej władzy nad Świątynnym Wzgórzem. Co więcej, uważają oni, że jest to warunek wstępny, zanim w ogóle zechcą się pojawić na tej konferencji! Palestyński urzędnik cytowany przez Haartz powiedział: „Żaden arabski kraj nie zgodzi się na końcowe porozumienie, w którym Świątynne Wzgórze nie będzie w rękach muzułman, a w szczególności Arabii Saudyjskiej”.

Tak wiec, Izraelowi nie przysługują żadne bezpieczne granice, a Palestyńczykom nie tylko przysługują, lecz Sekretarz Rice stara się uzyskać Izraelskie gwarancje na przyjęcie ich. A ich numerem 1 jest żądanie, aby Izrael oddał samo serce i duszę Jerozolimy, za cenę dopuszczenie choćby do rozpoczęcia dyskusji pokojowej. Przez chwilę załóżmy, że Izrael i muzułmanie zamieniliby się miejscami. Czy możesz sobie wyobrazić reakcję na żądania Izraela, aby muzułmanie zagwarantowali oddanie Mekki jako warunek wstępny do „dyskutowania” pokoju? Świat uznałby coś takiego za nie do pomyślenia.

A jednak zgodnie z informacjami  WorldNetDaily sekretarz Rice wydzieliła obszary Jerozolimy, które mają stać się częścią przyszłego państwa Palestyńskiego. Prawdopodobnie powiedziała palestyńskim negocjatorom, że będzie publicznie oskarżać Izrael o niepowodzenie szczytu w przyszłym miesiącu, jeśli państwo żydowskie nie zgodzi się na ewakuowanie sąsiedztwa wschodniej Jerozolimy. Rice jeździła po Środkowym Wschodzie w tym tygodniu, aby pomóc Izraelitom i Palestyńczykom stworzyć wspólne oświadczenie na listopadową konferencję. Palestyńczycy chcą oświadczenia, które w szczególności nakreśli palestyńskie państwo obejmujące Strefę Gazy, Zachodni Brzeg i zasadnicza całą wschodnią Jerozolimę, co pokrywa nie tylko święte miejsca muzułman, lecz również żydowskie i chrześcijańskie. Mają one zostać ostentacyjnie przekazane pod jurysdykcję Jordańską. Ja sam dokładnie pamiętam, jak to było przed czerwcem 1967 roku. Były ściany i druty kolczaste oddzielające Wschodnią Jerozolimę od Izraela. Chrześcijańscy pielgrzymi musieli nosić swoje bagaże przez zastraszającą ziemię niczyją około 40 metrów, podczas gdy Jordańscy żołnierze przyglądali się. Jestem zdumiony tym, że administracja Busha naciska na Izrael, aby zgodził się na wszystkie palestyńskie żądania na zapas, pod zagrożeniem, że izraelici będą oskarżeni o niepowodzenie szczytu, jeśli się nie zgodzą. W takiej perspektywie, stawiam pytanie: „Jaki jest sens tej konferencji?” „Co pozostało do wynegocjowania?” Prezydent Bush i sekretarz Rice już za Palestyńczyków dokonali negocjacji i to pomimo faktu, że Palestyńczycy nie wypełnili żadnego z warunków wstępnych wyznaczonych przez własny plan Busha zwany „Drogą do Pokoju”.

Wiecie, boję się o prezydenta Busha i Sekretarz Rice. Boję się również o mój ukochany kraj.  Muszą oni nie wiedzieć o proroctwie, które Bóg przekazał 2.500 lat temu przez hebrajskiego proroka Zachariasza. Odnosi się ono dokładnie do tego czasu i historycznej sytuacji. Bóg powiedział: Oto Ja uczynię z Jeruzalemu puchar taczania się dla wszystkich ludów wokoło… (Zach 12.2).
Ludźmi otaczającymi Jerozolimę są obecnie muzułmańskie kraje. Jak przewidziano zostali odurzeni chęcią przejęcia Jerozolimy. Jak u pijanych ich emocje podsycane przez religijną gorliwość sprawiają, że robią niemądre, lekkomyślne i niepohamowane rzeczy. Prawda jest taka, że mało który muzułmanin jechał odwiedzać Jerozolimę zanim wrócili tam Żydzi. Teraz mógłbyś pomyśleć, że nie ma żadnego innego świętego miejsca na ziemi ważniejszego dla nich.
To są dokładnie te okoliczności przewidziane przez Zachariasza, które mają stanowić ostatnie stadium tego wieku. Dalej kontynuuje: 
W owym dniu uczynię z Jeruzalemu ciężki kamień dla WSZYSTKICH LUDÓW …
– mówiąc o całym świecie. A teraz kluczowy wers: 
KAŻDY, kto go będzie podnosił, ciężko się zrani.
Znaczenie tego w oryginalnym hebrajskim tekście jest jeszcze bardziej wyraźne. Ukazuje ono, że każdy, kto będzie próbował usunąć ten ciężar kryzysu jerozolimskiego będzie ostatecznie zniszczony za zaangażowanie się w to. Walka Izaaka z Ismaelem o posiadanie Jerozolimy przyciągnęła uwagę całego świata – jak to prorok przewidział. Jest to kulminacja 4.000 lat nienawiści Ismaela do jego pół-brata Izaaka, przodka Izraelitów.

Modlę się o to, aby to przesłanie w jakiś sposób dotarło do prezydenta Busha i sekretarz Rice. To proroctwo jest przewidziane na właśnie ten czas, w którym żyjemy i w świetle tego, do czego zmuszają Izraela, stosuje się do nich osobiście.

O ile Bush i Rice zmagają się z tym, aby pozostawić jakąś spuściznę po sobie – podobnie jak stara się o to większość prezydentów działając na Środkowym Wschodzie przez ostatnie 40 lat – to nie tylko samych siebie narażają, lecz również ten kraj, na przekleństwo wyżej obiecane. Panie Prezydencie, nie ma na tej Ziemi niczego, co byłoby warte tego, co robisz. W mocy Ducha Świętego ostrzegam was oboje: „Przestańcie, zanim będzie za późno!”

————————————————-
Hal Lindsey najlepiej sprzedającym się współcześnie pisarzem. Wśród 20 książek napisanych przez niego znajdują się: „Late Great Planet Earth,” która nastąpiła po wybuchowym bestsellerze „Planet Earth: The Final Chapter” oraz „Everlasting Hatred: The Roots of Jihad.” Pisze swoje cotygodniowe artykuły wyłącznie dla WorldNetDaily. Odwiedź jego stronę, gdzie przekazuje najbardziej aktualne analizy dzisiejszych wydarzeń w świetle starożytnych proroctw.


Get Lindsey’s „Planet Earth: The Final Chapter”


Definitive work on Mideast – available only here!

раскрутка

JOM_19.10.07 Wyznaczona przychylność#Codzienne rozważania Joel i Victoria Osteen

#

logo


18.10.07 Słowo na dziś
Joel i Victoria Osteen
Wyznaczona przychylność


Jesteśmy bowiem Jego dziełem, stworzeni w Chrystusie Jezusie do dobrych czynów,
które Bóg z góry przygotował, abyśmy je pełnili

(BT),
chodząc
drogami, które dla nas wcześniej przygotował, którymi powinniśmy
chodzić, żyjąc dobrym życiem, które dla nas uprzednio ułożył, abyśmy
tak żyli
(Ef. 2:10 AMP
– rozszerzone tłumaczenie biblii
).


Bóg już przygotował dla nas drogi, którymi pójdziemy
w przyszłości! Gdy Bóg planował twoje życie, wyznaczył właściwych
ludzi, właściwe okoliczności i właściwe przerwy na odpoczynek. W twojej przyszłości
On już przekazał przychylność, nadnaturalne okoliczności i boskie powiązania.
Przerwy, których w życiu potrzebujesz już zostały zaaranżowane, aby
we właściwym czasie pojawiły się na twojej ścieżce. Jeśli pozostaniesz wierny,
będziesz ruszał do przodu każdego dnia, będziesz doskonały to wejdziesz do
tej wyznaczonej przychylności. Będzie to tak, jakbyś potykał się o Boże błogosławieństwa!
Jeśli naprawdę zrozumiesz tą zasadę, będziesz podekscytowany każdego dnia!
Będziesz miał sprężysty krok, gdy pomyślisz o tym, jakie to następne błogosławieństwo
nadchodzi! Być może będzie to już dziś, a może jutro. Może w przyszłym tygodniu.
Spodziewaj się, wierz, trwaj skupiony na tym fakcie, że Bóg już przekazał
w twojej przyszłości wszystko, czego potrzebujesz, aby wypełnić swoje przeznaczenie.
Zacznij ogłaszać sezon wzrostu nad swoim życiem. Ogłoś, że przychylność spoczywa
na tobie a nowe możliwości nadchodzą. Gdy tak będzie robił, pójdziesz
do przodu w stronę przychylności i błogosławieństwa, które Bóg
ma dla ciebie!

Modlitwa
na dziś:
Niebieski Ojcze, dziękuję
Ci za to, że wyznaczyłeś dla mnie dobre życie. Dziękuję Ci za to, że zarządziłeś
dobre rzeczy w mojej przyszłości. Pomóż mi lepiej zrozumieć Twoją
dobroć, abym ufał Tobie i szedł Twoją drogą, przez wszystkie dni mojego życia.
W Imieniu Jezusa. Amen.

сайта

ANS – Rozpoczął się proces w sprawie zabójstwa chrześcijan w Turcji


ASSIST News Service (ANS) –
PO Box 609, Lake Forest, CA 92609-0609 USA

Visit our web site at:

www.assistnews.net

— E-mail:

danjuma1@aol.com

Czwartek, 18 października 2007
Turcja: Rozpoczął się proces w sprawie morderstwa chrześcijan Prokurator domaga się wyroku śmierci dla pięciu muzułman.

Wolfgang Polzer specjalnie dla ASSIST News Service

MALATYA (ANS) – 6 miesięcy po brutalnym zabójstwie trzech ewangelicznych chrześcijan w Turcji rozpoczął się proces o zabójstwo w Sądzie Karnym w Malatya, płd.-wsch. Turcja. Według informacji podawanych przez turecką prasę prokurator domaga się wielokrotnych wyroków śmierci dla pięciu oskarżonych o zamordowanie chrześcijan: Niemca, Tilmanna Geske oraz Turków, Necati Aydin i Ugur Yuksel. Byli torturowani i poderżnięto im gardła w budynku wydawnictwa Zirve Publishing House w Malatya, 18 kwietnia. Zirve wydaje Biblie i chrześcijańską literaturę. Pięciu młodych muzułman – Emre Gunaydin, Abuzer Yildirim, Hamit Ceker, Cuma Ozdemir oraz Salih Guler – zostało aresztowanych i zatrzymanych. Według prokuratora działali z nienawiści do chrześcijańskich misjonarzy. Są również oskarżeni o założenie zbrojnej grupy i zorganizowania zabójstwa. Siedmiu mężczyzn jest oskarżonych o wspieranie i podżeganie grupy.

Susanne Geske, żona Tilmanna Geske, publicznie przebaczyła mordercom. Nadal mieszka w Malatya z trójką dzieci, są członkami protestanckiego kościoła w mieście. Zgodnie z turecką agencją informacyjną Bianet w Istambule krytykowano siły bezpieczeństwa za to, że nie zrobiły wystarczająco duża, aby tego morderstwa nie dopuścić. Burmistrz Malatya, Halil Ibrahim Dasoz, mówi: „Nie złożono prośby o ochronę”. Założyciel wydawnictwa, Martin de Lange, złożył oświadczenie w 2005 roku, że firma była na celu tureckich nacjonalistów, którzy jej grozili. Według informacji Bianet 15-22 chrześcijańskich rodzin opuściło Malatya i już nie wróci tu. W Turcji mieszka około 120.000 chrześcijan, wśród nich jest około 4.000 ewangelicznych.


———————————————
Wolfgang Polzer (57), jest seniorem wydawcą Evangelical News Agency, w Wetzlar  (Niemcy), do której przyłączył się w 1981.
W sumie spędził 30 lat wśród chrześcijańskich mediów. Wolfgang jest osiągalny pod adresem: Wolfgang.Polzer@idea.de.
продвижение

7 Koncepcji Bożego uzdrowienia_03

 
7 Koncepcji

 
Dotyczących Bożego Uzdrowienia
Część trzecia


Biblijne zachęcenie napisane przez
Craig DeMo  Dyrektora  Ambassador Ministries


Jest to dalsza część nauczania pod tym tytułem.
Tym razem zajmiemy się Koncepcjami Bożego Uzdrowienia 4 i 5

Bóg dał Ambassador Ministries zadanie nauczania, praktykowania i promowania boskiego uzdrowienia – aby lud Boży wyzdrowiał, a Boży ludzie weszli w zakres mocy, do której zostali powołani. Ta zachęta dotyka tych spraw, które powstrzymują nas od otrzymania i służby uzdrowieniem.

Pan dał mi to przesłanie, gdy prowadziłem chrześcijańską konferencję dla liderów w Faisalabad w Pakistanie. To tam, w Faisalabad, jak i we wszystkich miastach, które odwiedzaliśmy w Pakistanie Bóg czynił wspaniałe dzieła. Nie jestem w stanie zacząć, nie mówiąc wam o tym, jak wspaniale Słowo Boże zostało przyjęte przez tych liderów. Mam nadzieję, że TY również przyjmiesz te słowa w tym samym duchu.

Nasze doświadczenie musi dojść do poziomu Słowa Bożego. O ile Boże uzdrowienie zostało już ustanowione dla nas, o tyle Ciało Chrystusa ciągle przeżywa nie do zaakceptowania przypadkowy procent uzdrowień. Chrześcijanie są ofiarami i umierają z powodu chorób, za które Jezus wylał swoją krew! Lecz tak długo dopóki idziemy na kompromis z przeciwnikiem, będę na tyle szczery, aby ci to powiedzieć: będziemy nadal przeżywać jeszcze więcej tego samego.

 ——————————————————————————————————————————————-

Poprzednim razem
podzieliłem się koncepcją #1:


Nie osądzasz tego czy ktoś został uzdrowiony na podstawie tego, co widzisz, czy na podstawie zewnętrznych dowodów

Jest tak ponieważ istotą wszystkiego jest TO SŁOWO, a nie zewnętrzne dowody  . W taki więc sposób mamy sądzić! I jako Wierzący w taki sposób mamy żyć!

2 Kor. 5:7  W wierze chodziMY, a nie w oglądaniu”

W trzech różnych miejsca Nowy Testament mówi, że sprawiedliwy z wiary żyć będzie. Znajdujemy to w Rzm. 1:17; Gal. 3:11; oraz Hebr. 10:38.

 
A teraz dalej, do koncepcji #2:

Uzdrowienie jest zbawieniem; zbawienie jest uzdrowieniem.
Zatem nie powinniśmy rozdzielać tych dwóch.

 Same słowa używane w Nowym Testamencie na określenie „zbawić”, „zbawiony” czy „zbawienie” (sozo soteria) powinny być wystarczające, aby pokazać nam, że nie ma żadnego powodu, aby decydować czy wybieramy jako ich znaczenie uzdrowienie czy przebaczenie grzechów. Bóg nigdy nie prosił, abyśmy tego wyboru dokonywali. Jezus umarł za to wszystko i to wszystko JEST ZBAWIENIEM.


Częściowo, naszym problemem (co najmniej w kulturze zachodniej) jest to, że robimy zbyt wielkie rozdzielenie między duszą, duchem i ciałem.  Więcej, nie dostrzegamy tego w jaki sposób te części naszego jestestwa oddziałują ze sobą. Wiemy, że jesteśmy duchem, mamy duszę (umysł, wolę i emocje), oraz żyjemy w ciele, lecz to NIE są oddzielne przegródki. Nie możesz oddzielić ducha, duszy i ciała  ani trochę bardziej niż rozdzielić Trójcę – Ojca, Syna i Ducha Świętego. Są jednym. Ty jesteś jedno, ja jestem jedno.

 

1 Tes. 5:23:
A sam Bóg pokoju niechaj was w zupełności (całkowicie *) poświęci, a cały duch wasz i dusza, i ciało niech będą zachowane bez nagany na przyjście Pana naszego, Jezusa Chrystusa.


Oraz koncepcją #3


NIE jesteś uzdrowiony na podstawie
CZEGOKOLWIEK, co robisz.

Ef 2:8-9         

Albowiem łaską zbawieni jesteście przez wiarę, i to nie z was: Boży to dar; Nie z uczynków, aby się kto nie chlubił.

W większości przypadków terminy „uzdrowienie” i „zbawienie” są rzeczywistymi synonimami. W tym wersie użyto greckiego słowa sozo . Można więc inaczej przeczytać

Ef. 2:8-9 tak: Albowiem łaską uzdrowieni jesteście przez wiarę, i to nie z was: Boży to dar; Nie z uczynków, aby się kto nie chlubił.

Nie możesz zarobić na swoje uzdrowienie.  Jeśli jesteś skupiony w myślach na sobie z powodu choroby to musisz wyjść z tego myślenia! I skupić swój umysł na tym, co Jezus zrobił DLA ciebie.

Powtórzywszy poprzednie, przejdźmy do Koncepcji #4:


Nie modlimy się o uzdrowienie; nakazujemy je!

Jest to jedna z najważniejszych koncepcji dotyczących Bożego uzdrowienia, jakich się kiedykolwiek nauczyłem. W rzeczywistości, ta jedna koncepcja spowodowała, że wyniki mojego usługiwania wzrosły eksponencjalnie. Wiem, że może to być kontrowersyjne dla niektórych, ale, jeśli o mnie chodzi, nie ma tu żadnej kontrowersji, ponieważ jest to wyraźne, gdy już masz biblijne fundamenty.

We wszystkim naszym przykładem jest Mistrz. Jezus  zostawił nam przykład, abyśmy wstępowali w jego ślady (1 Ptr. 2:21). O ile w ewangeliach Jezus najczęściej usługiwał ludziom uzdrowieniem to NIGDY nie MODLIŁ się o chorych – tak jest, w tym sensie, w którym my normalnie myślimy o uzdrowieniu, Jezus NIGDY nie prosił Ojca o to, aby ktoś został uzdrowiony.

 Posłuchaj uważnie tego: Jezus nigdy nie modlił się o chorych. Jezus nakazywał uzdrowienie.

Jeśli chodzi o apostołów, widzimy dokładnie to samo. Oni uczyli się od Jezusa, więc podobnie jak Mistrz, apostołowie nie modlili się o chorych. Oni nakazywali uzdrowienie!

We wszystkich czterech ewangeliach i Dziejach Apostolskich widzimy tego samego rodzaju zwroty, które spowodowały uzdrowienie:

Chcę, bądź oczyszczony (Mat. 8:3 – wyraźnie polecenie wiary).

Idź, a jak uwierzyłeś, nich ci się stanie. (Mat. 8:13 – obserwacja z poleceniem/nakazem)

I dotknął jej ręki, i usptąpiła gorączka; ona zaś wstała i posługiwała mu. (Mat. 8:15 – czyn wiary).

Wtedy dotknął ich oczu, mówiąc: Według wiary waszej niechaj się wam stanie. (Mat. 9:29 – akt wiary i stwierdzenie wiary).

Powiadam ci, wstań podnieś łoże swoje i idź do domu swego (Łk. 5:24 – polecenie/nakaz wiary).

Wstań, weź łoże swoje i chodź (Jn 5:8 – nakaz wiary).

I rzekł Piotr: Srebra i złota nie mam, lecz co mam, to ci daję: W imieniu Jezusa Chrsytusa Nazareńskiego chodź! (Dz. 3:6* – nakaz wiary).


.. zwrócił się do ciała i rzekł: Tabito, wstań!
(Dz.  9:40 – wziął odpowiedzialność za sytuację i wydał rozkaz).

I zdarzyło się, że ojciec Publisza leżał w gorączce i chorował na czerwonkę: Paweł poszedł do niego i modlił się, a włożywszy na niego ręce, uzdrowił go (Dz. 28:8* – akt wiary).

(*Zauważ w obu tych przypadkach (wersach) to nie było coś, co Bóg miał, lecz co mieli apostołowie, co powodowało, że ktoś zostawał uzdrowiony. W 3 rozdziale Księgi Dziejów Piotr uzdrowił mężczyznę przy Pięknej Bramie. W Dz. 28 wyraźnie jest napisane, że Paweł uzdrowił ojca Publiusza. Bóg złożył Swoją moc w Wierzących! Więcej na ten temat jest w Kol 1:27, 1 Jn 2:20 i 27 itd.. Jezus przyszedł, aby udostępnić nam Bożą moc – za każdym razem).

WSZYSTKIE powyższe wersy wskazują na całkowity autorytet nad chorobami i kalectwem – i to należy do KAŻDEGO WIERZĄCEGO.

Jezus nie modlił się o choroby, lecz nakazywał uzdrowienie – apostołowie nie modlili się o choroby, lecz nakazywali uzdrowienie – więc również i my nie powinniśmy modlić się o choroby, lecz nakazywać uzdrowienie!  Jeśli rozumiemy, kim jesteśmy (synami Bożymi) i co mamy (Bożą moc w sobie), BĘDZIEMY NAKAZYWAĆ UZDROWIENIE.

Aby być w porządku, wspomnę o tym, że jest tylko jeden (jedyny) w całej Biblii werset na temat modlitwy o chorych. Jest to

Jk. 5:14-15  Choruje kto między wami? Niech przywoła starszych zboru i niech się modlą nad nim, namaściwszy go oliwą w imieniu Pańskim. A modlitwa płynąca z wiary uzdrowi chorego i Pan go podźwignie; jeżeli zaś dopuścił się grzechów, będą mu odpuszczone.

 Jestem zdecydowanie przekonany, że implikacja zawarta w pytaniu:  Choruje kto między wami? Wskazuję, że nie powinno być żadnych chorych pośród nas. Wówczas było to powszechnie rozumiane (i powinno tak być teraz, wierzę), że gdy ktoś został zbawiony – to został uratowany! To znaczy, został odkupiony w duszy, duchu i ciele. Zatem, jeśli coś było źle w sferze fizycznej, to coś musiało być nie w porządku w życiu tego człowiek. To dlatego Jakub pisze, że „modlitwa wiary” nie tylko uzdrowi, lecz również da przebaczenie (w. 15).

Dalej, Jakub poleca tym chorym w wersie 16, aby wyznawali grzechy jedni drugim. Inaczej niż w innych miejscach 5 rozdział Listu Jakuba wskazuje na związek między grzechem a chorobą. Ta implikacja jest tak silna, że Jakub kończy ten rozdział (i całą księgę) wersami 19/20, które mówią: 

Jk. 5:19-20

Bracia moi, jeśli kto spośród was zboczy od prawdy, a ktoś go nawróci, Niech wie, że ten, kto nawróci grzesznika z błędnej drogi jego, wybawi duszę jego od śmierci i zakryje mnóstwo grzechów

„Grzech” z wersu 16 i 20 oznaczają właśnie to – „grzechy”, lub może też być to odniesienie do urazy, minięcia celu, błędu, bycia w błędzie czy przekroczenia Bożego prawa. 

TERAZ UWAGA – wyjaśnia to przyczyny modlitwy o chorego – ponownie, w tym jednym przypadku. W istocie Jakub mówi: „jeśli ktoś choruje między wami” to niech wezwie starszych, czy prezbiterów, ponieważ widocznie nie daje sobie rady sam (prawdopodobnie dlatego, że jest jakiś duchowy problem związany z tą fizyczną chorobą czy słabością).


Lecz to, co zrobiliśmy z Jk 5:14-15 to umocnienie normy nr 1: Normą
jest nakaz wiary!


Koncpecja #5
:


Jest wiele sposobów uzdrawiania chorych – lecz tylko jedna agencja i jedna moc.


Bardzo często dajemy się złapać na metody, których używamy do przekazania uzdrowienia chorym. Gdy mówię „metody” to myślę, że wiesz o co mi chodzi – wkładanie rąk, namaszczanie olejem, dary Ducha, mówienie Słowa czy nawet coś takiego jak stosowanie „śliny i błota” jak zrobił Jezus w przypadku człowieka śleponarodzonego (Jn 9). Bóg używa wszystkich tych metod do uzdrawiania chorych (i wielu więcej) – lecz problem ze skupienie się na tym jest taki, że można dać się złapać na metodę i stracić z widzenia główną sprawę – którą jest agencja uzdrowienia i mocy ku uzdrawianiu.
Pozwólcie, że wyjaśnię.

Metody to po prostu „systemy doręczenia”, są to sposoby przekazania/dostawy mocy uzdrowienia do chorego, lecz jest tylko jedna agencja uzdrawiania.


Psalm 107:20
   

Posłał Słowo swoje, aby ich uleczyć i wyratować ich od zagłady.

TĄ agencją, której Bóg używa do uzdrawiania chorych jest JEGO SŁOWO.

Podobnie jak z agencją uzdrawiania jest tylko jedna moc ku uzdrawianiu.

Rzm. 8:11 A jeśli Ducha tego, który Jezusa wzbudził z martwych, mieszka w was, tedy Ten, który Jezusa Chrystusa z martwych wzbudził, ożywi i wasze śmiertelne ciała przez Ducha swego, który mieszka w was.


JEDYNĄ mocą, której Bóg używa do uzdrawiania chorych jest 
JEGO DUCH.


A
Słowo i Duch są zgodne.


Myślę, że widzisz wagę zrozumienia tej koncepcji. Amen.


Koncepcja #5 to: Jest tylko jedna agencja i tylko jedna moc do uzdrawiania
chorych – Boże Słowo i Boży Duch.


Twoje finansowe wsparcie pomoże w utrzymaniu tej służby, która jest
oddana udostępnianiu poznania Boga przez zdobywanie narodów i wyposażanie
świętych!


Ambassador Ministries
PO Box 19561
Portland, OR 97280
503.692.2900


info@ambassadorministries.net


www.AmbassadorMinistries.net

 яндекс каталог регистрация

JOM_17.10.07 Nowe szaty#Codzienne rozważania Joel i Victoria Osteen

#

logo


16.10.07 Słowo na dziś
Joel i Victoria Osteen
Nowe szaty


Abym sprawił radość płaczącym …….. odzienie chwały miasto ściśnionego;
i będą nazwani drzewami sprawiedliwości, szczepieniem Pańskiem, abym był
uwielbiony.
(Iz. 61:3 BG)

[Abym dał płaczącym
nad Syjonem zawój zamiast popiołu, olejek radości zamiast szaty żałobnej,
pieśń pochwalną zamiast ducha zwątpienia. I będą ich zwać dębami sprawiedliwości,
szczepem Pana ku Jego wsławieniu – BB
]

Czy potrzebujesz
dziś nowego odzienia? Nie mówię o fizycznym ubraniu, mówię
o tym, co okrywa twój umysł i emocje. Czy jesteś ubrany w rozpacz
i zniechęcenie? Czy jesteś ociężały? Jeśli przeszedłeś przez bolesną sytuację
to Biblia mówi, że jest czas smutku i ważne jest, aby ten ból
przekazać Panu. Lecz Biblia mówi nam też, że Bóg chce dać nam
płaszcz chwały zamiast ducha rozpaczy. Możesz założyć na siebie szatę chwały
zamiast ducha obciążenia. Co powstrzymuje cię dzisiaj? Czy wczorajsze szaty
obciążają cię i powstrzymują? Szata chwały jest lekka, wypełnia pokojem i
radością. Nie noś już więcej tych ciężarów ze sobą wszędzie. Dziś
jest czas na nowe szaty! Przebacz tym, którzy zranili cię i zacznij
chwalić Pana! Dziękuj Bogu za życie dziś, dziękuj mu za piękny wschód
Słońca, dziękuj mu za odnowienie ciebie, nawet jeśli jeszcze tego nie widzisz.
A ten wers mówi właśnie, że będziesz nazwany 'drzewem sprawiedliwości’,
silnym i mocnym, i będziesz odzwierciedlał splendor Pana przez wszystkie
dni swego życia!

Modlitwa
na dziś:

Ojcze Niebieski, przychodzę dziś do Ciebie
i proszę, abyś zdjął ze mnie stare, ciężkie szaty rozpaczy i ociężałości.
Odnów mnie dziś. Daj mi szatę chwały, abym mógł być odbiciem
Twojej chwały i splendoru. W Imieniu Jezusa, Amen.

раскрутка

7 Koncepcji Bożego uzdrowienia_02

 
7 Koncepcji


Dotyczących Bożego Uzdrowienia

Część druga


Biblijne zachęcenie
napisane przez
Craig DeMo  Dyrektora  Ambassador Ministries

 
Bóg dał Ambassador Ministries zadanie nauczania, praktykowania i promowania boskiego uzdrowienia – aby lud Boży wyzdrowiał, a Boży ludzie weszli w zakres mocy, do której zostali powołani. Ta zachęta dotyka tych spraw, które powstrzymują nas od otrzymania i służby uzdrowieniem.

Pan dał mi to przesłanie, gdy prowadziłem chrześcijańską konferencję dla liderów w Faisalabad w Pakistanie. To tam, w Faisalabad, jak i we wszystkich miastach, które odwiedzaliśmy w Pakistanie Bóg czynił wspaniałe dzieła. Nie jestem w stanie zacząć, nie mówiąc wam o tym, jak wspaniale Słowo Boże zostało przyjęte przez tych liderów. Mam nadzieję, że TY również przyjmiesz te słowa w tym samym duchu.


Nasze doświadczenie musi dojść do poziomu Słowa Bożego. O ile Boże uzdrowienie zostało już ustanowione dla nas, o tyle Ciało Chrystusa ciągle przeżywa nie do zaakceptowania przypadkowy procent uzdrowień. Chrześcijanie są ofiarami i umierają z powodu chorób, za które Jezus wylał swoją krew!
Lecz tak długo dopóki idziemy na kompromis z przeciwnikiem, będę na tyle szczery, aby ci to powiedzieć:
będziemy nadal przeżywać jeszcze więcej tego samego.


Poprzednim razem podzieliłem się koncepcją #1:


Nie osądzasz tego czy ktoś został
uzdrowiony na podstawie tego,
co widzisz, czy na podstawie zewnętrznych dowodów
.

Jest tak ponieważ istotą wszystkiego jest TO SŁOWO, a nie zewnętrzne dowody
W taki więc sposób mamy sądzić! I jako Wierzący w taki sposób mamy żyć!

2 Kor. 5:7  W wierze chodziMY, a nie w oglądaniu”

W trzech różnych miejsca Nowy Testament mówi, że sprawiedliwy z wiary żyć będzie. Znajdujemy to w Rzm. 1:17; Gal. 3:11; oraz Hebr. 10:38.


A teraz dalej, do Koncepcji #2:



Uzdrowienie jest zbawieniem; zbawienie jest uzdrowieniem.

Zatem nie powinniśmy rozdzielać tych dwóch.


Trudno jest religijnemu umysłowi to pojąć – lecz taka jest prawda.

Cały czas oddzielamy zbawienie i uzdrowienie; a te dwa to rzeczywiste synonimy w Piśmie (i w życiu).

Nowym Testamencie, używane są głównie dwa greckie słowa na określenie „zbawić”, „zbawiony” czy „zbawienie”. Te słowa to sozo  (najczęściej używane), oraz soteria  (czy soterion). Pokażę ci jakie te słowa mają znaczenie, a potem gdzie są one używane .


Sozo
to
#4982 wyraz w Konkordancji Stronga. Oznacza ono uratować (lecz nie jest to tylko religijny czy wieczny termin; ma on znacznie szersze znaczenie), tak więc jest to  uwolnić czy (literalnie lub figuratywnie) uzdrowić, zachować, uratować (się).

Soteria
to #4991 wyraz w Konkordancji Stronga. Oznacza on ocalić lub (doprowadzić do) bezpieczeństwa (fizycznie czy moralnie): uwolnić, być w zdrowiu, zbawienie, obrona, ratunek. (Jednym ze znaczeń  soteria jest „uwolnienie od chwilowego zła”.)


Oto kilka przykładów wykorzystania słowa sozo:

  Łuk. 19:10  Przyszedł bowiem Syn człowieczy, aby szukać i zbawić to, co zginęło.

  Jn. 3:17  Bo nie posłał Bóg Syna na świat, aby sądził świat, lecz aby świat był przez niego zbawiony

Oczywiście te dwa wersy używają słowa „zbawić” w sposób dla nas oczywisty, czy tym sensie, o którym zazwyczaj myślimy; to jest przebaczenie grzechów, aby przygotować nas na niebo, gdy umrzemy. Lecz chcę również, abyś zobaczył, gdzie słowo sozo  (jako „ratować” czy „wyratowany”) jest również używane, mianowicie w następujących wersach:


Mat. 14:28-30   

A Piotr, odpowiadając mu, rzekł: Panie, jeśli to Ty jesteś, każ mi przyjść do siebie po wodzie. A On rzekł: Przyjdź. I Piotr, wyszedłszy z łodzi, szedł po wodzie i przyszedł do Jezusa. A widząc wichurę, zląkł się i, gdy zaczął tonąć, zawołał, mówiąc: Panie, ratuj mnie.


(Uwaga: Czy Piotr prosił o „zbawienie jego wiecznej duszy”, gdy wołał do Jezusa? Jeśli nie, to o jakiego rodzaju 'zbawienie’ prosił?)


1 Tym 2:12, 15 
Nie pozwalam zaś kobiecie nauczać ani wynosić się nad męża; natomiast powinna zachowywać się spokojnie….. Lecz dostąpi zbawienia przez macierzyństwo, jeśli trwać będzie w wierze i w miłości, i w świątobliwości, i w skromności

(Uwaga: Czy na podstawie tego wersu dochodzimy do wniosku, że jedynym sposobem na zbawienie kobiety jest małżeństwo, ciąża i rodzenie dzieci?)
Celem tego (oczywiście) retorycznego pytania jest zwrócenie uwagi na to, że sozo, najpowszechniej używane w greckim Nowym Testamencie słowo na „zbawić”, „zbawiony” czy „ratunek” nie odnosi się wyłącznie do czegoś „wiecznego” czy „duchowego”.  O ile mamy tendencję być „duchowo nastawieni” wobec wersów, Boże widzenie jest całościowe – zajmuje się całym naszym życiem.


A teraz kilka przykładów użycia słowa soteria
Jn 4:22          
Wy czcicie to, czego nie znacie, my czcimy to, co znamy; bo zbawienie pochodzi od Żydów.


(To było powiedziane przy studni przez Jezusa do Samarytanki.)

  Dz. 16:17   
Ta, idąc za Pawłem i za nami, wołała mówiąc: Ci ludzie są sługami Boga Najwyższego i zwiastują wam drogę zbawienia.


(To było powiedziane przez dziewczyną przez demona usiłującego zakłócić ludziom odbiór słowa apostolskiego.)

  Rzm. 1:16    
Albowiem nie wstydzę się Ewangelii Chrystusowej, jest ona bowiem mocą Bożą ku zbawieniu każdego, kto wierzy, najpierw Żyda, potem Greka


(To słowa apostoła Pawła do uczniów w Rzymie. W tym samym liście mówi również to samo dalej.)

  Rzm 10:10 
Albowiem sercem wierzy się ku usprawiedliwieniu, a ustami wyznaje się ku zbawieniu.

O ile WSZYSTKIE powyżej zacytowane wersety mają za zadanie dowodzenie pewnych doktrynalnych twierdzeń dotyczących wiecznego zbawienia to  pamiętaj o tym, że literalne znaczenie soteria  to ratować (fizycznie lub moralnie): uwolnić, być w zdrowiu, zbawić, zbawiony, bądź „uwolnienie od chwilowego zła”. Soteria ma bardziej chwilowe (w przeciwieństwie do wiecznego) konotacje. Mając to w pamięci może okazać się dobre, aby ponownie przyjrzeć się tym wersom i zastanowić się czy nie możesz myśleć o wykorzystaniu słowa „zbawienie” w zncznie szerszym znaczeniu niż myślałeś o nim do tej pory.


Częściowo, naszym problemem (co najmniej w kulturze zachodniej) jest to, że robimy zbyt wielkie rozdzielenie między duszą, duchem i ciałem.  Więcej, nie dostrzegamy tego w jaki sposób te części naszego jestestwa oddziałują ze sobą. Wiemy, że jesteśmy duchem, mamy duszę (umysł, wolę i emocje), oraz żyjemy  w ciele, lecz to NIE są oddzielne przegródki. Nie możesz oddzielić ducha, duszy i ciała– ani trochę bardziej niż rozdzielić Trójcę – Ojca, Syna i Ducha Świętego. Są jednym. Ty jesteś jedno, ja jestem jedno.

Zamiast myśleć o sobie jako o trzech oddzielnych i różnych przegródkach (gdzie każda ma swój określony koniec, a następna część określony początek – podobnie jak twój ogród jest oddzielony od ogrodu sąsiada, ponieważ jest płot) – bardziej właściwe byłoby myślenie o sobie, jako o trzech częściach, które są koncentrycznymi kołami – tak wiec nie wiesz gdzie jedno się kończy, a drugie zaczyna.


To pomoże rzucić światło na wersy takie jak 1 Tes. 5:23:


A sam Bóg pokoju niechaj was w zupełności (całkowicie *) poświęci,
a cały duch wasz i dusza, i ciało niech będą zachowane bez nagany na przyjście
Pana naszego, Jezusa Chrystusa.

(*”Pokój” to literalnie „całość” czy „pełnia”.) 

Bóg nie tylko chce, abyś po prostu zachował (czy uświęcił) swoją duszę czy ducha (był wolny od grzechu, chodząc w otwartej relacji z Nim, itd.). On chce, abyś cały ty – duch, dusza i ciało –  był uświęcony; to jest zdrowy i zachowany czy oddzielny do Jego użytku. Czy uświęcenie ciała jest czymś mniej ważnym niż uświęcenie duszy? NIE! A czym jest uświęcenie ciała? To chodzenie w Bożym zdrowiu.

Pomyśl o tym. Wiemy, że każdy z nas został stworzony w unikalnym celu – przeznaczeniu. To przeznaczenie było w całości zaplanowane przed założeniem świata. Gdy zaistnieliśmy, gdzie Bóg nas umieścił? Na Ziemi. Nasze ciało jest naszym ziemskim garniturem. Bez ciała nie możemy funkcjonować na Ziemi (legalnie i praktycznie). A zatem NIEMOŻLIWE jest wypełnić Boży plan dla twojego życia w chorym ciele. Pomimo wszystkiego co religijni nauczyciele-kaznodzieje ci powiedzieli,  po prostu nie możesz.

…Wszak Bóg jest wierny, a każdy człowiek jest kłamcą  (Rzm. 3:4)


Dewaluowanie czy negatywne mówienie o ciele jest gnostycyzmem, a nie biblijnym chrześcijaństwem. Bóg jest zainteresowany ludzkim ciałem tak samo, jak jest zainteresowany duchem i duszą. Powinniśmy przestać dzielić samych siebie i podejmować priorytetowe decyzje, których Bóg nigdy nie kazał nam podejmować.

Jak już powiedziałem, zamiast myśleć o duszy, duchu i ciele  jako o oddzielnych przegródkach, bardziej właściwe będzie myślenie o nich jako o trzech istotach, z których każda jest jak koncentryczne koło – nie wiesz gdzie się kończy jedno i zaczyna drugie.


To wyjaśnia również dlaczego niektórzy ludzie wydają się nigdy nie mieć dobrze fizycznie. (Niektórzy ze słuchających tego czy czytających zastanawiało się nad tym od dłuższego czasu. Właśnie mam ci dać odpowiedź – czy co najmniej jakąś odpowiedź). Czasami ludzie chorują – nawet pomimo tego, że uzdrowienie jest dla nich dostępne – ponieważ chora jest ich dusza lub chory jest duch. Mówiąc „chorym w duchu” mam na myśli trwanie w grzechu. Powinno to być teraz jasne. Wrócę do tego za chwilę, lecz chcę, aby było całkowicie jasne, że gdy mówię „chory na duszy” to nie odnoszę się do choroby psychicznej. Mówię o złym myśleniu (umysł), złych decyzjach (woli) lub niezdrowych uczuciach (emocje).

W koncepcji #7, będę omawiał to, że uzdrowienie zawsze przychodzi,  lecz nie zawsze jest przyjmowane. Dalej, niektórzy początkowo przyjmują uzdrowienie, tylko po to, aby je 'stracić’ później, z powodu interakcji między duchem, duszą i ciałem. To wyjaśnia te przypadki, o których słyszałeś o ludziach, którzy zostali w cudowny sposób uzdrowieni w czasie masowych krucjat tylko po to, aby skończyć umierając na chorobę, z której zostali w oczywisty, dramatyczny sposób uzdrowieni – czasami nawet mając medyczne potwierdzenie na to! 

Kościół powinien zrozumieć to już dawno – lecz zamiast uchwycić się prawidłowego zrozumienia ducha, duszy i ciała – unikamy naszej odpowiedzialności, aby nasze społeczności i miasta miały się DOBRZE. Gdy zaczniemy starać się o to, aby być posłusznymi Panu i Mistrzowi bardziej niż staramy się o naszą własną reputację i status to i nasze wyniki w dziedzinie Bożego uzdrowienia wzrosną eksponencjalnie. Niech Pan rozszerzy nasze serca, abyśmy to robili!

Powtórzmy: uzdrowienie jest zbawieniem; zbawienie jest uzdrowieniem. Nie powinniśmy tego oddzielać od siebie podobnie, jak nie powinniśmy oddzielać ducha duszy i ciała. W koncepcji #3 przedyskutujemy ważny temat, DLACZEGO otrzymujemy uzdrowienie (a dlaczego nie).


NIE jesteś uzdrowiony na podstawie CZEGOKOLWIEK, co robisz.

  Ef 2:8-9   
Albowiem łaską zbawieni jesteście przez wiarę, i to nie z was: Boży
to dar; Nie z uczynków, aby się kto nie chlubił.

 Już nauczyliśmy się tego, że zasadniczo terminy „uzdrowienie” i „zbawienie” są rzeczywistymi synonimami. W tym wersie użyto greckiego słowa sozo . Można więc inaczej przeczytać Ef. 2:8-9 tak:
Albowiem łaską uzdrowieni jesteście przez wiarę, i to nie z was: Boży to dar; Nie z uczynków, aby się kto nie chlubił.

Może ktoś być kuszony to twierdzenia, że ja zmieniam wers, lecz, powtórzmy, jest tutaj to samo słowo – uspokój się, nie zmieniam niczego, lecz to, co faktycznie robię to wyciągam więcej znaczenia z tego fragmentu – aby dojść do wniosku, że jeśli chodzi o uzdrowienie, to nie jesteś w stanie zarobić na nie!

Jest to całkiem prosta koncepcja, lecz nie jestem w stanie wymienić ile razy zdarza się, że ktoś pochodzi do mnie i mówi: „Proszę, pomódl się o takiego a takiego. Jest chory na taką chroniczną choroba, a to taki dobry chrześcijanin” czy też: „Ten człowiek jest pastorem”, bądź: „To jest wspaniały chrześcijański pracownik”. Jestem wtedy kuszony, aby zapytać: „A co to ma do ich uzdrowienia?”  Równie dobrze mogli by podejść do mnie i powiedzieć: „Módl się o takiego a takiego. Cierpi na chroniczną chorobę i prowadzi straszliwe życie. To największy grzesznik, złodziej i narkoman”.


Jeśli nie wierzysz, że jestem w tej chwili poważny, to chciałbym ci powiedzieć, że jestem „śmiertelnie poważny” jak to mówią. Posłuchaj: to co robisz nie ma NIC wspólnego z tym, czy zostaniesz uzdrowiony, czy nie. To nie o to chodzi! Tu chodzi o Jezusa – i to, co ON zrobił DLA CIEBIE.


Nie możesz zarobić na swoje uzdrowienie.
Są tacy, którzy uważają, że Bóg jest im
winny  uzdrowienie. Mówią tak: „Bóg powinien mnie uzdrowić, ponieważ jestem wiernym chrześcijaninem. Nigdy nie przegapiłem dziesięciny, pomagałem w kościele i pracowałem w ochronce dla dzieci. Modliłem się za pastora i jeśli Bóg ma uzdrowić kogokolwiek, to uzdrowi mnie. I zazwyczaj zwykły grzesznik przechodzący ulicą dostaje uzdrowienie PRZED nimi. Dlaczego? Ponieważ grzesznik wie, że nie może na nie zarobić. „Dobrzy chrześcijanie” starają się zarobić na uzdrowienie. Jeszcze się po prostu nie nauczyli, że „to nie o nich chodzi”.


Czy nauczymy się tego? Oczywiście, musimy być wierni na naszej chrześcijańskiej drodze, lecz nie otrzymasz od Boga NICZEGO, na tej podstawie. Powiedziałem; NICZEGO. 


Albowiem łaską uzdrowieni jesteście przez wiarę, i to nie z was: Boży to dar; Nie z uczynków, aby się kto nie chlubił.

Ta koncepcja stała się dla mnie bardzo realna, gdy pracowałem w służbie więziennej przez 4 lata. Prowadziłem skazanych, aby powiedzieli coś takiego: „Panie, przyjmuję uzdrowienie, ponieważ Ty mi je dajesz. Uznaję to, że nie mogę zrobić niczego, aby zarobić na swoje uzdrowienie i niczego nie mogę zrobić, co byłoby tak złe, że odsunęłoby mnie od Twojej Miłości”.


Wielu skazanych zostało w ten sposób uzdrowionych. To, co widziałem w więzieniu, to byli mężczyźni należący do jednej z dwóch kategorii: albo ci, którzy „nigdy nie robią niczego złego”
(i, idąc dalej, było to ogromnie nie w porządku, że się znaleźli na tym miejscu), lub ci, którzy uginali się pod takim ciężarem winy i potępienia, że myśleli, że Bóg nigdy im nie pomoże! Jedni i drudzy źle myśleli – lecz dzięki prostej modlitwie, widziałem jak mężczyźni z obu kategorii byli uwalniani po prostu dzięki Ew. 2:9 i 10.

Powtórzmy: nie jesteś uzdrawiany na podstawie CZEGOKOWIEK, co robisz. We WSZYSTKIM istotą jest Jezus. Aby przyjąć i usługiwać uzdrowieniem musimy przestać myśleć o sobie. To nie o nasze uczynki czy ich brak chodzi, to nawet nie chodzi o naszą chorobę, nasz ból czy naszą słabość, czy kalectwo. Izajasz 53:4 mówi:

Lecz on nasze choroby nosił, nasze cierpienia wziął na siebie. A my mniemaliśmy, że jest zraniony, przez Boga zbity i umęczony.

Jeśli jesteś skupiony na sobie z powodu choroby (a przy okazji, jednym z głównych celów stosowania przez diabła choroby jest to, aby nas skupić na sobie) – rób to, co ta część wersu mówi: UWAŻAJ GO ZA ZRANIONEGO, ZBITEGO I UDERZONEGO PRZE BOGA (nie ciebie!). Patrz w bok od swojej choroby i patrz na krzyż, tak jak Izraelici na pustyni patrzyli na miedzianego węża.

Liczb 21:8-9         
I rzekł Pan do Mojżesza: Zrób sobie węża i osadź go na drzewcu. I stanie się, że każdy ukąszony, który spojrzy na niego, będzie żył. I zrobił Mojżesz miedzianego węża, i osadził go na drzewcu. A jeśli wąż ukąsił człowieka, a ten spojrzał na miedzianego węża, pozostawał przy życiu.


Jn. 3:14-17     
I jak Mojżesz wywyższył węża na pustyni, tak musi być wywyższony Syn Człowieczy, aby każdy, kto weń wierzy, nie zginął, ale miał żywot wieczny. Albowiem tak Bóg umiłował świat, że Syna swego jednorodzonego dał, aby każdy, kto weń wierzy, nie zginął, ale miał żywot (nie kiedyś, lecz tutaj i teraz) wieczny. Bo nie posłał Bóg Syna na świat, aby sądził świat, lecz aby świat był przez niego zbawiony


Zrozumiałeś? Przestań myśleć o sobie! A skup się na tym, co Jezus zrobił
DLA ciebie.

7 Koncepcji Bożego uzdrowienia_03

deeo